24 November

Idag skulle det egentligen varit den sista dagen på min praktik men som kände att dom behövde mig och då frågade dom om jag ville fortsätta så tog reda på om jag fick det för arbets och för allt annat och det fick jag så det blir att vara kvar på praktiken tills 18 januari om jag inte får något annat jobb: )

Har köpt en skrivare idag som blev min studentpresent av min mormor så nu ska jag ta och skriva ut massa bilder: )

På torsdag så sätter man sig på ett flyg till Göteborg och ska vara där till på måndag. Ska hälsa på syster och shoppa loss lite och bara njuta av att få vara där nere igen.
Jag älskar verkligen Göteborg! När jag tar mig kraft och börjar plugga så blir det i Göteborg utan tvekan!

Nu är det snart dax för Andra avenyn och sen Hell´s kitchen och sen blir det väl sängen.

I morgon blir det att uträtta en massa ärenden och sen packa till GÖTEBORG!: )

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0