28 Augusti

Nu är det nästan så att jag skäms! Har inte skrivit nu på väldigt länge så nu måste jag nog ta och göra det!
Ska försöka bli bättre på det dära med att uppdatera!

Men vad kan jag säga om vad som har hänt sen sist..

Jag jobbar på för fulla muggar, hela nätterna.. Det börjar bli ganska drygt nu.
Känns som att jag har missat hela sommaren eftersom att jag har jobbat i typ 6 veckor och när jag kommer hem 6 på morgonen så är det sängen som gäller och där ligger jag tills jag vaknar och sen finns det inte mycket med energi kvar på kvällarna, så har varit väldigt passiv med allt i mitt liv den senaste tiden..

Så egentligen har det inte hänt något spännande i mitt liv, men har nu bara en vecka kvar med jobb så efter det är jag back in business!: )

Nu vill jag bara ha det dära mailet!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0