20 Januari

Idag har jag varit och lunchat med Linda och det innebar ju nån timma på dagobert med en massa prat och sen följde jag med sandra som ville ta sig en kaffe och då blev det en massa prat där också och sen följde jag med henne hem och så blev det ännu lite mer prat där..

Var också och bokade tid för att göra min nagelförlängning!! Så i morgon kl 13.00 ska jag och få mig snygga naglar.. Det passar bra till när jag ska på musikal i lule så är man lite fin och sen så blir jag fin till när jag ska till Stockholm nästa helg.. Jag gillar det... Så lägger väl upp en bild i morgon på hur det blev:)

Har fått några vikdatum nu efter att min praktik är slut så nu tjänar man in lite mera pengar! Ska vara på fritids och vika själv med en annan vikarie så det blir jag som är bossen eftersom att jag vet hur allt ska göras och jag känner barnen.. Men det som blir leskigt det är att det blir jag som stänger och låser skolan och då måste jag gå igenom hela skolan och släcka allt och jag som är gode mörkrädd kommer ju typ att dö:p haha

fortfarande väldigt förvirrad över allt som händer och sker...

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa har ju turen på sin sida att vissa inte behöver betala en förmögenhet för att få långa naglar ;) muhehe :) vad roligt att du har fått vikjobb också baby :)

2010-01-21 @ 00:32:52
URL: http://acanofworms.blogg.se/
Postat av: Stina

Men jag behöver faktiskt inte betala eftersom att jag fick presentkort för det i julklapp faktiskt;)

Jo det tycker jag också:)

2010-01-21 @ 10:29:21
URL: http://stiinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0