28 Januari

Ja sen sist jag var här och skrev har det väl inte hänt så himla mycket..
Har vikat några dagar på skolan och har 2 datum till inskrivna.. Har även fått vika i Kök/städ(?) haha tyckte det var ganska roligt när jag blev ringd på morgonen och fick frågan om jag kunde jobba i köket och städet.. Självklart sa jag att jag kunde eftersom pengar är pengar..

I morgon blir det uppstigning kl 4 ?!!! För att sedan bege sig mot kallax och sen sätta sig på flyget mot STOCKHOLM!! Yeeee: ) Blir att shoppa loss där och bara mysa jag och mamma.. Så trevligt: )

Och nu är det en massa födelsedagsbarn den här helgen. Idag fyller Sofia 20 år och i morgon fyller Sandra och Nina! Grattis brudar! Hoppas ni får en toppen dag allihopa!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0