31 Januari

Nu har man kommit hem från Stockholm.. Mycket tråkigt hadet kunnat vara någon dag till..
Men har då shoppat mig en massa nya kläder och lite annat, ska ta och visa sen allt jag köpt..

Har nu även bestämt mig att jag ska köpa en ny mobil, blir nog en sony eriksson Satio.. Kom gärna med tips om ni vet någon annan bra telefon med pekskärm ska helst vara en Sony eriksson..

Men ska skriva om min Stockholms resa men det får bli sen för nu ska jag ta och gå och lägga mig...


du gör mig kluven..


Natti !

/S

Kommentarer
Postat av: Sara

Iphone 3gs är den bästa telefonen jag någonsin ägt! :) Köp en sådan

2010-02-05 @ 05:45:52
Postat av: Stina

Okejs, det blev en satio iaf och jag är super nöjd: )

2010-02-24 @ 23:37:29
URL: http://stiinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0