4 Januari

Oj blev visst lite fel datum igår:p

Nu har jag kommit igång igen med mina USA planer.. Har satt upp mitt mål nu att vara klar med ansökningarna till februari så får man förhoppningsvis får fara så fort som möjligt och komma bort från detta ställe..
Orkar inte vara kvar i Boden längre, orkar inte vara kvar i norrbotten längre, orkar inte vara kvar i Sverige längre!

Ursäkta min negativtet men allt blir ju ändå bara fel...

Ja tillbaka till mina tankar om USA.. Jag längtar så mycket att få leva i deras kultur och att få uppleva mitt liv som en amerikan, usch va kul det kommer att bli!
Sen får man ju se om man hittar något jobb eller liknande så man kanske stannar om man trivs, vem vet?

Ne nu ska jag återgå till att vara passiv med Therese Holmström, min kära fruga;)

Just de, hon är nog kanske inte min så KÄRA fruga eftersom att hon nu lämnar mig efter en veckas samboliv till att vi nu går tillbaka till särboliv, fifan!

Ne nu ska vi ta vara på den sista natten tillsammans! <3



Ne nu jävlar;)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0