9 Januari

Har nyss varit och skjussat syster och hennes vänner.. Tjänade mig en hundring på det:b
Sen ska man och hämta henne vid 3 inatt så det är bara att sitta och försöka fördriva tiden..


Har förövrigt varit allmänt irriterad hela vecka fram och åter... finns så mycke idioter på denna jord som går mig på nerverna... Men nästa vecka ska vi försöka vara positiva igen :b

Idag har det varit myspys med familjen med en trip till luleå där vi gick och åt lunch.. Sen så for vi till storheden för att pappa skulle kolla på skor med det slutade med att det var jag och syster som köpte kläder ist:b

Blev inge stall i veckan eftersom att termometern inte riktigt visade de graderna som jag ville.. lite väl kallt att fara ut och rida i -25 och det är likamed självmord att fara ut och rida i -35 så jag och Zebban får ta igen det nästa vecka: )

I morgon åker min älskade syster tillbaka till Göteborg.. Tråååkigt, vi har faktiskt klarat denna vistelse väldigt bra utan bråk och gnäll, eller hur syster?;)
Så det blir att åka och skjussa henne till kallax med mor och mormor och sen blir det att fara på storheden och kika runt lite..

Ne nu ska jag ta och fördriva tiden med att titta tv eller lägga på någon bra film..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0