11 Juni

HAHA, du är så förbannat tragisk så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!!

Ne nu ska vi sluta vara aggresiva, men blir så jävla galen när man säger en sak och gör exakt vad man säger man inte skulle göra, och det är exakt vad DU gör!

Idag har man varit och kollat på studenterna i boden, skulle egentligen farit till pite och kollat ciccis men hade ingen bil, så vi ska fira henne någon annan dag bara hon och jag : ) Så grattis alla studenter!

Men nu sitter jag och väntar på att frugan ska komma hit och så blir det party ikväll och i morgon för då är det FARMEN PERMIÄR!!!! Fy fan va kul!!

Men nu ska jag ta och fylla på mitt glas med vin!

Skål på er alla och ha en trevlig kväll, för det ska jag ha: )

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0