27 Maj

Ojoj, nu skäms jag nästan.. Det är en månad sen jag skrev sist! Förlåt!

Men det har väl inte hänt så jätte mycket sen sist men ska försöka komma på något trevligt att berätta för er..

Jag bor ju för nuvarande i en lägenhet mitt i stan, ooo så skönt det är! Men måste tyvärr flytta ut snart då min syster kommer hem för det är hennes lägenhet men som den godhjärtade systern jag är så har jag flyttat in här och betalar hyran för att hon ska slippa betala två hyror eftersom att hon bor i Göteborg fortfarande.

Sen så går jag ju en kurs nu för närvarande som inte ger mig någonting alls.. Vi sitter och gör en massa uppgifter utan att änns veta vad vi egentiligen gör.. Har ingen lärare eller någon som säger vad vi ska och inte ska göra så när vi fick höra att vi skulle ha ett prov så såg vi att det fanns en till flik som var lektions material som vi skulle ha gjort under veckorna som vi ist bara satt och gjorde inlämningsuppgifter så då var det bara att plugga på ca 100 frågor och en bok på 7 kapitell på typ 3 dagar.. Sånt gillar inte min hjärna... Men tack och lov så får vi sommarlov snart! Jippi!

Jo och sen så har jag fått mig sommar jobb, ska dela ut tidningar så börjar 2 på natten och jobbar till 6 på morgonen men det är ju bättre än inget jobb alls, så nu får man lite money, me like!

Det är väl det intressanta som har hänt i mitt liv..

Nu måste jag ta tag i den där Usa resan ! Jag vill verkligen fara men ändå inte.. Vad händer om jag ångrar mig det första jag gör? Tänk om jag saknar alla så mycket? Men sen så finns det ju så mycket positivt.. Jag har sagt det och jag ska fara.. Om jag så kommer hem efter 3 dagar så ska jag ha farit dit.. Det säger alla åt mig att jag ska göra, för som dom säger, jag kommer att ångra mig om jag inte far.. Någon som känner att dom vill hjälpa mig med mina ansökningar?

Men undra om man ska ta och dra sig mot sängen och försöka att inte försova sig i morgon också...

Jag lovar, jag ska bli bättre på att uppdatera.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0