12 November

Hum.. Undra om det kanske är på tiden att jag tar tag i bloggandet igen?

Sitter just nu ensammen hemma då min mor och far är i stockholm och firar mammas 50års dag så jag fick stanna hemma alldelens ensammen, men det kan vara skönt det också:b

Och nu har min älskade fruga T flyttat hit och det är så underbart !!

Sen så ska jag ta och hänga med ekan någon dag i veckan som jag inte har varit själv med på typ 200 år så vi måste ta och sätta oss ner och snacka en massa skit! Eller hur Ekan?;)

Är även extremt avis på alla människor som ska på Idol ikväll.... Kom på lite sent att jag ville åka och se det så jag fick inte med min någon som ville gå dit med mig.. Men sånt är livet så nu får jag ist sitta och titta på tv och se om jag känner igen någon : )

Men nu ska jag ta och göra någon nytta!

/S

Kommentarer
Postat av: c

nämen har DU UPPDATERAT????

2010-11-23 @ 00:44:03
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0