16 September

Nyss kommit hem från att jobbat på skolan i köket.. Hujja jag kan ju säga att jag skulle aldrig jobba inom skolkök i hela mitt liv! Förutom imorgon och på måndag;p hihi

Men har ju nyss kommit hem från Bulgarien och det var helt underbart! Sol, bad, Vattenland, Alinculsiv, DRINKAR, söta pojkar att vila ögonen på och massa balkong häng. 
Detta är en lite kort sumering över resan! Får se om jag orkar skriva lite senare lite ingående, men känns lite som, Vad som hänt i Bulgarien stannar i Bulgarien;) Visst då Cicci?;)

Men nu ska jag sparka lite på therese som ligger här i min säng och babblar i telefonen som vanligt;) hihi

/S 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i dagens blogg om du vill! =)

2010-09-16 @ 16:34:27
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

det som hänt i bullan, stannar i bullan ;)

2010-09-18 @ 22:52:47
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0