23 September

Känns nästa som att denna blogg har blivit lite av en klagomur.. Måste börja skriva lite mera positiva saker: )

Igår så var jag och min mormor upp till stugan och tog hem lite saker som hon behövde eftersom att vi snart "stänger" stugan för i år. Sen så ringde min kära vän S och ville att vi skulle ta en fika och jag hade faktiskt tänkt tanken att ringa och fråga någon och höra om någon vill dra en fika med mig och då som ett tecken från himlen så ringde kära S och inte kunde jag tacka nej då: ) Det blev en texmex macka på opalen för mig och oj så gott det var! Sen åkte vi hem till mig för att glo Oth och det är så äkligt bra så jag vet inte var jag ska ta mig till tills nästa avsnitt kommer ut!

Idag har jag inte gjort många knop, den största kraftansträngningen jag gjort det var att åka ner på stan och handla kinamat åt mig och min far och det va mycket gott! har varit sugen på kinamat ja jag vet inte hur länge!

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, borde ta och städa lite men det kändes alldelens för jobbigt!

Sen så vill jag nu ha ett positivt svar på det jag sitter och väntar på och det jag har väntat på nu ett bra tag.. Börjar bli lite less på att vänta och motivationen sviktar.. Men jag har lovat mig själv att jag SKA göra detta. Gör jag det inte så kommer jag nog vara besviken för resten av mitt liv.. Detta ska bli mitt livs största resa...
Sen så är allt detta lite jobbigt också, att lämna allt och alla.. Känns lite som att man sviker alla.. Men detta är något som jag gör för mig och inte för alla andra! Kan inte leva mitt liv med att alltid behaga alla andra före mig själv som jag nästan alltid gjort..
Nej nu kom den dära klagomuren tillbaka igen !

Men nu ska jag fortsätta med mitt tv tittande.. Oj vilket spännande liv jag har...

/S

Kommentarer
Postat av: cecilia

VADDÅ SVIKER? DRA EN GRÄNS FÖR FAN! HEJ DÅ! Puss :)

2010-10-01 @ 13:03:06
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0